«Վաշինգտոն Փոստ»–ի խմբագրումների տարբերություն

Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.7
չ (Ռոբոտ․ Տեքստի ավտոմատ փոխարինում (-http://interpress.am/ +https://interpress.am/))
(Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.7)
 
Թերթի լրագրողներն արժանացել են 47 [[Պուլիտցերյան մրցանակ]]ի, որոնցից 6-ը [[2008 թվական]]ին<ref>[http://lenta.ru/articles/2008/04/08/prize/ Washington Post-ի լրագրողները Պուլիտցերյան մրցանակի արժանացան 6 անվանակարգում]</ref><ref>[http://www.pulitzer.org/faceted_search/results/Washington-Post Պուլիտցերյան մրցանակի պաշտոնական կայքէջի տվյալները]</ref>, Նիմանի 18 կրթաթոշակի և Սպիտակ տան լուսանկարիչների միության 368 մրցանակի<ref>[http://www.whnpa.org/?s=Washington+post Սպիտակ տան լուսանկարիչների միության կայքէջի տվյալները]</ref>։
 
[[2013 թվական]]ի օգոստոսին թերթը 250 միլիոն դոլարով գնեց [[Բեզոս Ջեֆրի]]ն<ref>{{cite web|url=http://www.forbes.ru/kompanii/internet-telekom-i-media/243129-eksperiment-bezosa-zachem-glava-amazon-vylozhil-250-mln-za|title=Բեզոսի փորձը. ինչո՞ւ է Amazon-ի ղեկավար 250 միլիոն դոլար ներդրել The Washington Post-ում|date=2013-08-06|author=Իվան Օսիպով|work=[[Forbes]]|publisher=forbes.ru|accessdate=2013 թ․ օգոստոսի 14–ին|lang=ru|archiveurl=httphttps://www.webcitation.org/6IvPAbarh?url=http://www.forbes.ru/kompanii/internet-telekom-i-media/243129-eksperiment-bezosa-zachem-glava-amazon-vylozhil-250-mln-za|archivedate=2013-08-1716|dead-url=no}}</ref>.
 
== Ծանոթագրություններ ==