«Հուրիեթ»–ի խմբագրումների տարբերություն

Ավելացվել է 4515 բայտ ,  6 տարի առաջ
Առանց խմբագրման ամփոփման
(Նոր էջ «{{խմբագրում եմ|Armenmir}} {{Տեղեկաքարտ Պարբերական }}»:)
 
No edit summary
{{խմբագրում եմ|Armenmir}}
{{Տեղեկաքարտ Պարբերական
| անուն = Հյուրիեթ
| բնագիր անվանում = Hürriyet
| պատկերանիշ =
| պատկեր = Hürriyet-logo.gif
| նկարագրում =
| տեսակ =
| հապավում =
| ժանր = հասարակական- քաղաքական
| լեզու = [[թուրքերեն]]
| խմբագիր = Սեդաթ Էրգին
| հիմնադրման տարեթիվ = [[1948]] թվականի [[մայիսի 1]]
| հիմնադիր =
| անվանված է =
| հրատարակիչ = Doğan Holding
| տեր =
| երկիր = {{TR}}
| վայր =
| գրասենյակ = [[Ստամբուլ]]
| պատմություն =
| նախորդ =
| հաջորդ =
| հաճախականություն =
| գրախոսվող =
| հոդվածներ =
| տպաքանակ = 370 332 <ref>[http://web.archive.org/web/20150911133515/http://www.medyatava.com/tiraj 11 сентября 2015 архивировано из источника. 15 сентября 2015.]</ref>
| issn =
| oclc =
| պարգև =
| կայք =
| էլեկտրոնային փոստ =
| կոորդինատներ =
| Վիքիպահեստ = Hürriyet
}}
'''«Hürriyet»''' ([[թուրքերեն|թուրք.]] ''Hürriyet'' — «Ազատություն»), թուրքական հասարակական- քաղաքական օրաթերթ: Տպագրվում է [[1948]] թվականի [[մայիսի 1]]-ից [[Ստամբուլ]]ում:
 
== Պատմություն ==
Օրաթերթը հիմնվել է Սեդաթ Սիմավի կողմից [[1948]] թվականի [[մայիսի 1]]-ին [[Ստամբուլ]]ում: [[Մայիսի 1]]-ի առաջին համարի տիտղոսաթերթին գրված էր հոդված հետևյալ վերնագրով «Հորդանանը և Իրաքը մտան Պաղեստին»: [[1953]] թվականին Սեդաթ Սիմավի մահվանից հետո թերթի հրատարակումը գլխավորեցին Սիմավի որդիները` Խալդուն և Էրոլ Սիմավները: [[1971]] թվականին Veb Ofset հոլդինգի հիմնադրումից հետո Խալդուն Սիմավը թողեց թերթի ղեկավարումը, և այն անցավ Էրոլ Սիմավի ղեկավարմանը: [[1971]] թվականից սկսած Hürriyet-ը բացեց բյուրոներ [[Իզմիր]]ում, [[Անկարա]]յում, [[Ադանա]]յում և [[Էրզրում]]ում և անցավ [[օֆսեթ տպագրություն|օֆսեթ տպագրությանը]]` օգտագործելով գունավոր պատկերներ:
 
[[1990]] թվականի [[մարտի 7]]-ին թերթի նախագահների խորհրդի անդամ, գրող և թերթի նախկին գլխավոր Չեթին Էմեչը սպանվեց ատրճանակի կրակոցից<ref>[http://www.haberturk.com/medya/haber/211180-cetin-emec-anildi Çetin Emeç anıldı]</ref>: Լոգո նշանի փոփոխումից հետո [[1988]] թվականի [[մայիսի 1]]-ից թերթի խմբագրմանը միացան Էրոլ Ակսոյը և Դինչ Բիլգինը: [[1994]] թվականին Doğan Yayın Holding-ը ձեռք բերեց ակցիաների 70 %-ը և ղեկավարում է մինչ օրս: Մոտ 20 տարի թերթի գլխավոր խմբագիրը եղել է Էրթուղրուլ Օզքյոքը: [[2009]] թվականի [[դեկտեմբերի 29]]-ից թերթի գլխավոր խմբագիրն է դարձել Էնիս Բերբերօղլուն: [[2011]] թվականի հունիսին թերթի էլեկտրոնային կայքը դարձավ 4-րդը` հաճախորդների թվով [[Եվրոպա]]յում, քանի որ մեկ ամսվա ընթացքում մոտ 9,5 մլն մարդ այցելեց էլեկտրոնային կայքը<ref> [http://www.comscore.com/Press_Events/Press_Releases/2011/8/Newspaper_Sites_across_Europe_Demonstrate_Growth_in_the_Past_Year comScore, Press Release: Newspaper Sites across Europe Demonstrate Growth in the Past Year (comScore Releases Overview of European Internet Usage for June 2011]</ref><ref>[http://kress.de/tagesdienst/detail/beitrag/111627-comscore-analysiert-nachrichtenstroeme-14-der-bildde-leser-kommen-ueber-facebook.html kress Der Mediendienst, Comscore analysiert Nachrichtenströme: 14 % der «Bild.de»-Leser kommen über Facebook]</ref>:
 
== Ծանոթագրություններ ==
{{ծանցանկ}}
 
== Հղումներ ==
* [http://www.hurriyet.com.tr/ Պաշտոնական կայք էջ]
 
[[Կատեգորիա:Թուրքիայի թերթեր]]
62 228

edits