«Վաշինգտոն Փոստ»–ի խմբագրումների տարբերություն

Ավելացվել է 27 բայտ ,  5 տարի առաջ
չ
→‎Պատմությունը: ծանոթագրությունների ամսաթվերի ձևաչափի ուղղում
չ (→‎Պատմությունը: ծանոթագրությունների ամսաթվերի ձևաչափի ուղղում)
Թերթի լրագրողներն արժանացել են 47 [[Պուլիտցերյան մրցանակ]]ի, որոնցից 6-ը [[2008 թվական]]ին<ref>[http://lenta.ru/articles/2008/04/08/prize/ Washington Post-ի լրագրողները Պուլիտցերյան մրցանակի արժանացան 6 անվանակարգում]</ref><ref>[http://www.pulitzer.org/faceted_search/results/Washington-Post Պուլիտցերյան մրցանակի պաշտոնական կայքէջի տվյալները]</ref>, Նիմանի 18 կրթաթոշակի և Սպիտակ տան լուսանկարիչների միության 368 մրցանակի<ref>[http://www.whnpa.org/?s=Washington+post Սպիտակ տան լուսանկարիչների միության կայքէջի տվյալները]</ref>։
 
[[2013 թվական]]ի օգոստոսին թերթը 250 մլն դոլարով գնեց [[Բեզոս Ջեֆրի]]ն<ref>{{cite web|url=http://www.forbes.ru/kompanii/internet-telekom-i-media/243129-eksperiment-bezosa-zachem-glava-amazon-vylozhil-250-mln-za|title=Բեզոսի փորձը. ինչո՞ւ է Amazon-ի ղեկավար 250 մլն դոլար ներդրել The Washington Post-ում|date=2013-08-06|author=Իվան Օսիպով|work=[[Forbes]]|publisher=forbes.ru|accessdate=2013-08-14 թ․ օգոստոսի 14–ին|lang=ru|archiveurl=http://www.webcitation.org/6IvPAbarh|archivedate=2013-08-17}}</ref>.
 
== Ծանոթագրություններ ==
144 973

edits