«5 կանալ»–ի խմբագրումների տարբերություն

Ավելացվել է 4 բայտ ,  8 տարի առաջ
չ
clean up, replaced: → , բ: → բ։, ը: → ը։, ն: → ն։ (2), ց: → ց։ (2), ք: → ք։ oգտվելով ԱՎԲ
չ (Bot: Migrating 7 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q2987894 (translate me))
չ (clean up, replaced: → , բ: → բ։, ը: → ը։, ն: → ն։ (2), ց: → ց։ (2), ք: → ք։ oգտվելով ԱՎԲ)
}}
 
'''«5 կանալ»''', [[Ուկրաինա]]կան ազգային լրատվական հեռուստաալիք:հեռուստաալիք։ Հիմնվել է 2003 թվականին<ref>[http://www.telesputnik.ru/archive/108/article/34.html Телевизионная Украина: 1 сентября прошлого года телеканала НБМ не стало. Вместо него появился „5 канал“]{{ref-ru}}</ref> բրիտանական [[BBC News|BBC]] հեռուստաալիքի հեռարձակման չափանիշներով, լիցենզավորվել Ուկրաինայի հեռուստառադիոյի ազգային խորհրդի կողմից:կողմից։<ref>[http://www.nrada.gov.ua/ua/derzhavniyreestr/Movniki/TRKNBMTOVPII.html 5 канал на сайте Нацсовета]{{ref-uk}}</ref> Տարբերվում է ամենժամյա լրատվական թողարկումներով և հյուրերի մասնակցությամբ:մասնակցությամբ։ Իր պահանջարկությամբ զբաղեցնում է երրորդ տեղը, զիճելով միայն [[Ինտեր (հեռուստաալիք)|Ինտեր]] և [[1+1]] հեռուստաալիքներին:հեռուստաալիքներին։<ref>[http://www.telekritika.ua/ratings/2012-07-16/73368 Телекритика]{{ref-uk}}</ref> Հեռուստաալիքը մեծ համբավ ձեռք բերեց 2004 թվականին անցկացվող նախագահական ընտրությունների ժամանակ, միակ հեռուստաալիքն եր, որը նախընտրական եթերաժամ եր հատկացրել ընդիմադիր թեկնածուներին:թեկնածուներին։<ref>[http://lenta.ru/articles/2004/10/29/tv5/ Реалити-шоу "Предвыборный голод"]{{ref-ru}}</ref><ref>[http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3747594.stm BBC News: Ukraine TV stokes election battle]{{ref-en}}</ref><ref>[http://www.pravda.com.ua/rus/news/2004/10/18/4381951/ СЧЕТА "5 КАНАЛА" АРЕСТОВАНЫ. ИЗ-ЗА… СИВКОВИЧА]{{ref-ru}}</ref><ref>[http://korrespondent.net/ukraine/politics/105807-sud-kieva-otmenil-arest-schetov-5-kanala Суд Киева отменил арест счетов "5 канала"]{{ref-ru}}</ref> Այդ ժամանակ սկսեց շուրջօրյա հեռարձակումը:հեռարձակումը։ 2005 թվականին «5 կանալ»-ը իրեն հայտարարեց որպես «առաջին տեղեկատվական ալիք»` եթերից հանվեցին ֆիլմերը և զվարճալի հաղորդումները, սկսեց ցուցադրել միայն լուրերի թողարկումներ, վերլուծական և հասարակական հաղորդումներ, վավերագրական ֆիլմեր:
 
Հեռուստաալիքը վերահսկվում է «Էքսպրեսսինֆորմ Ստուդիա», «Cacao and Sugar International» (Բելգիա) և «Տրանսատ-Բրոկ» ընկերությունների կողմից:<ref>[http://files.korrespondent.net/organizations/5thchannel/ Корреспондент: 5 канал]{{ref-ru}}</ref>
 
 
Հեռուստաալիքը վերահսկվում է «Էքսպրեսսինֆորմ Ստուդիա», «Cacao and Sugar International» (Բելգիա) և «Տրանսատ-Բրոկ» ընկերությունների կողմից:կողմից։<ref>[http://files.korrespondent.net/organizations/5thchannel/ Корреспондент: 5 канал]{{ref-ru}}</ref>
 
==Արտաքին հղումներ==
1 105 242

edits